افزایش اعتماد بنگاهان بزرگ اقتصادی خوزستان به "بیمه ما"

شنبه،۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵

"بیمه ما" از سال 1390 فعالیت خود را به عنوان یکی از زیر مجموعه های بانک ملت آغاز کرد و در این 10 سال، همواره روند رو به رشد را طی کرده است. 

افزایش اعتماد بنگاهان بزرگ اقتصادی خوزستان به "بیمه ما"

سرپرستی "بیمه ما" در استان خوزستان به خبرنگار "اقتصاد کارا" گفت: این شرکت بیمه با پشتوانه ارزشمندی که بانک ملت دارد، در عمر 10 ساله خود توانست به یکی از شرکت های مهم صنعت بیمه تبدیل گردد.
ماندانا یوسفی با اشاره به این که "بیمه ما" در سال 1399، بیش از 1500 میلیارد تومان فروش بیمه داشته است، گفت در سال های اخیر، اقدامات گسترده ای برای رشد نفوذ بیمه در استان خوزستان صورت گرفته است. به طوری که توانستیم از فروش 10 میلیارد تومان در سال 1397 به 30میلیارد تومان در سال 1399 برسیم.
وی افزود: شرکت های پتروشیمی مستقر در منطقه ماهشهر، از جمله حوزه هایی است که این سرپرستی برروی آن تمرکز کرده است و خوشبختانه، شماری از مجتمع ها و شرکت های منطقه را برای انجام فرآیند بیمه از طریق "بیمه ما" متقاعد شده اند. 
سرپرستی "بیمه ما" در استان خوزستان اضافه کرد: در زمینه بیمه اموال و اشخاص شامل بیمه درمان، بیمه مسئولیت، بیمه آتش سوزی، بیمه مهندسی و انرژی، دستاوردهای قابل توجهی بدست آمده است.
وی افزود: ضریب نفوذ بیمه در خوزستان 0.4 درصد است. با توجه به این که استان، یکی از قطب های انرژی کشور است، این نقد وجود دارد که چرا بسیاری از فرآیندهای فروش بیمه در پایتخت انجام می‌شود. در این زمینه با همکاری و مساعدت مسئولان، در صدد تغییر تدریجی رویه هستیم. 
به گفته وی، برند سازی، اصلی ترین هدف حضور "بیمه ما" در نخستین نمایشگاه توانمند سازی و حمایت از شرکت های منطقه ماهشهر و بندر امام خمینی بود تا ضریب نفوذ شرکت، افزایش بیشتری پیدا کند.
ماندانا یوسفی با اشاره به برنامه تاسیس شعبه "بیمه ما" درشهرستان ماهشهر گفت: با رایزنی های صورت گرفته، موافقت ایجاد این شعبه به تصویب رسیده است. وی با اشاره به نیاز هرچه بیشتر در زمینه اطلاع رسانی برای شناساندن "بیمه ما" به عنوان زیر مجموعه بانک ملت، گفت: این نمایشگاه به لحاظ معرفی برند، اثر گذار بود.
سرپرستی "بیمه ما" دراستان خوزستان اظهار امیدواری کرد، در رویدادهای آتی، علاوه بر حضور هلدینگ بزرگ خلیج فارس، امکان مشارکت سایر شرکت ها و مجتمع های پتروشیمی منطقه فراهم آید تا طیف گسترده تری در مبحث پر اهمیت مسئولیت اجتماعی دخیل شوند و همچنین مذاکرات تجاری شرکت کنندگان افزایش یابد.